TIEDOTE: REMES & PACKART OSAKSI HEKU-RYHMÄÄ

Heku on ostanut 1.3.2018 Suomen johtavan pakkaussuunnittelutalon Remes & Packartin osaksi Heku-ryhmän design-liiketoimintaa.

Heku on Suomen johtava tuotannollinen mainostoimisto, jonka palvelut kattavat kaikki perinteisen ja digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin muodot, kanavat ja asiakastarpeet.

Remes & Packart on erikoistunut brändeihin, pakkaussuunnitteluun ja -muotoiluun sekä muuhun graafiseen suunnitteluun.

Remes & Packartin koko henkilöstö siirtyy Heku-ryhmän tiloihin Merimiehenkadulle. Matti Remes jatkaa Heku-ryhmässä Senior Advisorina ja hallituksen jäsenenä.

”Olemme iloisia ja ylpeitä saadessamme Matin vahvan tiimin porukkaamme. Tämä strateginen hankinta on luonnollinen jatkumo vuosia kestäneelle Hekun palvelukokonaisuuden kehittämiselle ja vahvistaa merkittävästi design-liiketoimintamme palveluja asiakkaillemme” kertoo Hekun toimitusjohtaja Petri Telaranta.

”Hekussa ymmärretään design-liiketoimintaa ja sen kehittäminen on Hekun toiminnan keskiössä. Hekun laaja palveluvalikoima yhdistettynä Remes & Packartin osaamiseen synnyttää merkittävää lisäarvoa sekä Remes & Packartin olemassaoleville että Hekun nykyisille ja uusille asiakkaille. Koko tiimimme on innoissaan liittouman tuomista uusista mahdollisuuksista” sanoo Remes & Packartin toimitusjohtaja Matti Remes.

Lisätiedot:

Heku Oy:
Petri Telaranta, TJ
petri.telaranta@heku.fi
Tel: 0500 434395

Remes & Packart Oy:
Matti Remes, TJ
matti.remes@remes-packart.fi
Tel: 0400 423786

Heku on nykyaikaisen markkinointiviestinnän suunnittelu- ja tuotantopalveluja tarjoava yritysryhmä. Heku suunnittelee ja tuottaa sisältöä niin digitaalisiin kuin perinteisiin medioihin, tapahtumakonsepteja ja -ilmeitä sekä mainoselokuvia ja yritysvideoita. Ryhmään kuuluvat perinteisen median asiantuntija Heku Oy, digitaalisen median suunnittelu- ja tuotantotoimisto Barabra Oy, mainoselokuvia ja yritysvideoita tuottava Drama Moving Pictures Helsinki Oy, messu- ja tapahtumakonsepteja ja ilmeitä suunnitteleva Design Thing Oy sekä Sisältömarkkinointitoimisto Booli Oy. Heku-ryhmässä työskentelee noin 70 mainonnan ammattilaista.

Remes & Packartin palvelut koostuvat pakkaussuunnittelusta, muotoilusta, brändi- ja muusta graafisesta suunnittelusta, yritys-, palvelu- ja tuotekuvan kehittämiseen tähtäävästä toiminnasta sekä tutkimustoiminnasta.