Projekti Suklaamix-facelift
Asiakas Panda
Mitä Pakkausgrafiikka, myymälämateriaalia ja kauppiassivun suunnittelu
Vuosi 2017
Linkit http://www.panda.fi/

Olemassaolevan tuotteen päivitys ei aina näyttäydy kuluttajan silmissä kovinkaan suurelta. Se on usein tarkoituskin. Kun pakkauksen uudistuksessa käytetään aiemmasta pakkauksesta tuttuja elementtejä, tuotteen löydettävyys säilyy. Samalla faceliftin tuoma huomioarvo herättää myös uusia kuluttajia kokeilemaan tuotetta.

Faceliftin myötä voidaan päivittää esimerkiksi muuttuneet tuotetiedot, logot ja merkinnät. Myös uudet tuotekuvat ovat paikallaan, etenkin jos sisällössä tapahtuu muutoksia. Me suunnittelimme uudistetun pakkausgrafiikan lisäksi myös esimerkiksi ilmettä tukevan displayjulisteen myymälöihin sekä kauppiassivun myynnin tueksi.