Yritys

Remes & Packart Oy on yritys-, palvelu- ja tuotekuvan kehittämiseen erikoistunut designtoimisto. Teemme erilaisia graafisen suunnittelun, pakkaussuunnittelun ja muotoilun projekteja yksittäisistä projekteista laajoihin kokonaisuuksiin ja konseptisuunnitteluun asti. Autamme yrityksiä löytämään oikeat visuaaliset ratkaisut. Olemme käytettävissä kaikissa visuaalisen viestinnän haasteissa. Ymmärrämme visuaalisen suunnittelun kaupalliset merkitykset ja haluamme tehdä designista yritykselle merkittävän ylivoimatekijän.

Valjastamme pakkauksen tehokkaimmaksi mediaksesi.

Palvelut

Pakkausdesignsuunnittelu

Pakkaussuunnittelu voi olla joko graafista suunnittelua, muodon suunnittelua, rakennesuunnittelua tai kaikkien näiden yhdistelmää.

Lue lisää »

Suunnittelua edeltää aina analyysi- ja tutkimusvaihe. Työ etenee tiedonhankinnan jälkeen konseptisuunnitteluun, designsuunnitteluun ja luonnoksiin, jatkoluonnoskierroksiin, tutkimusosioon ja lopulta viimeisteltyjen luonnosten ja mallikappaleiden valmistamisen jälkeen tekniseen toteutukseen.

Hyvin suunniteltu ja toteutettu pakkausuudistus auttaa lisäämään myyntiä parhaimmillaan useita kymmeniä prosentteja.

Muotoilu

Muotoilu tarkoittaa jonkun fyysisen kappaleen muotoilua vastaamaan kaupallisia ja funktionaalisia tavoitteita. Meille muotoilu liittyy usein pakkaussuunnitteluun.

Lue lisää »

Pullon tai purkin suunnittelu joko lasista tai muovista on meille hyvin tuttua, samoin esimerkiksi esittelytelineiden tai tilojen suunnittelu.

Brändin strategian mukaisesti suunniteltu pullo ja siihen sopiva etiketti muodostavat kaupallisesti toimivan ratkaisun. Hyvin muotoiltu pakkaus antaa merkittävän kilpailuedun.

Konseptointi

Kun uusi tuote on vasta idea-asteella, tarvitaan konseptointia, erilaisten visuaalisten lähestymistapojen tutkimista ja mallintamista.

Lue lisää »

Meiltä löytyvät työkalut uuden tuotteen synnyttämiseen. Tuotepakkaus on brändin ytimen tiivistelmä, siksi konseptointivaiheessa tehdään kaikki tarvittavat strategiset kokeilut.

Graafinen suunnittelu

Graafinen suunnittelu tarkoittaa lähes minkä tahansa kohteen visualisointia. Ilman grafiikkaa olisi vain paljasta pintaa.

Lue lisää »

Graafinen suunnittelu voi olla osa pakkaussuunnittelua, mutta hyvin usein se on muu itsenäinen suunnittelukohde, esimerkiksi esite, juliste, liikemerkki tai logo, yritysgrafiikka, tuotegrafiikka tai tapahtumailme. Jalkautamme visualisointisi kaikkiin tarvittaviin muotoihin ja kohteisiin.

Packpic-pakkauskuva

Ainutlaatuinen pakkauskuvakonseptimme Packpic™ on kehitetty myyntityökaluksi brändinomistajille. Packpic™ -kuva on nimensä mukaisesti kuva, jossa tuotteesi pakkaus on pääosassa. Onnistuneella pakkauskuvalla rakennat brändiviestintää ja tuet myyntityötä – oli kyse sitten sisäisestä tai ulkoisesta myynnistä.

Lue lisää »

Houkuttelevat ja inspiroivat Packpic™ -kuvat toteutetaan yhdessä pakkausdesign-suunnittelijan ja pakkauskuvauksiin erikoistuneen valokuvaajan kanssa, jolloin pakkauksista saadaan kuvauksissa aina paras mahdollinen irti. Sinä saat käyttövalmiin materiaalin esimerkiksi tuotekuvastoon, verkkokauppaan, nettisivuille, mainos- ja myymälämateriaaleihin tai vaikka yrityksen sisäiseen viestintään.

Avaa esite palvelusta tästä.

Tila- ja myyntipistesuunnittelu

Tilasuunnittelun lähtökohdat ovat aina asiakasyrityksen kaupallisissa tavoitteissa. Suunnittelu jalkauttaa brändielementit tilaan. Esimerkiksi aula- ja vastaanottotilojen ulkoasu ja toiminnallisuus luo mielikuvaa yrityksestä.

Lue lisää »

Tilasuunnittelu voi olla myös muotoilua kuten kalusteiden suunnittelua tai graafista muotoilua kuten informaatiograafiikan suunnittelua (opasteet) tai brändi-ilmeen jalkauttamista tilaan.

Ajattelutapamme

Rakastamme pakkauksia yksinkertaisesti siksi, että niiden voima on niin uskomaton. Huono pakkaus herättää vihaa, hyvä pakkaus toimii paremmin kuin mikään muu media – ja mikä parasta, jokainen brändi omistaa itse oman pakkausmediansa!

Lue lisää »

Teemme erilaisia graafisen suunnittelun, pakkaussuunnittelun ja muotoilun projekteja yksittäisistä toimeksiannoista laajoihin kokonaisuuksiin ja konseptisuunnitteluun asti. Autamme yrityksiä löytämään intoa nähdä mikä toimii ja kykyä tehdä myyntiä lisääviä pakkauksia.

Asiakkaista

Autamme asiakkaitamme menestymään – siihen riittää usein se, että valjastamme brändin pakkaukset mahdollisimman tehokkaaksi mediaksi. Suosimme pitkäaikaisia asiakassuhteita sekä jatkuvaa, kehittyvää ja tuloksellista yhteistyötä.

Brändeistä

Olemme intohimoinen brändien ystävä. Rakennamme ja jalostamme asiakkaidemme tuote- ja yritysbrändejä visuaalisen suunnittelun keinoin.

Kotimaisuudesta

Olemme kansainvälisesti ajatteleva suomalainen yritys. Haluamme nostaa suomalaiset brändit niille kuuluvalle paikalle. Uskomme suomalaisiin tuotteisiin.

Pakkauksista

Pakkaus on brändin oma media, joten siitä kannattaa ottaa kaikki irti. Ostohetkellä pakkausdesign on ensisijainen kontakti asiakkaaseen. Viestintä toimii silloin, kun tuote ja pakkaus puhuvat samaa kieltä. Pakkauksen materiaalin, muodon ja ulkoasun on tuettava tuotetta ja luotava positiivinen, houkutteleva mielikuva. Hyvä pakkaus herättää välittömästi tunteen. Hyllyn edessä käydään kisa, jonka voittamisesta meillä on pitkät perinteet.

Suunnittelusta

Haluamme tietää mitä ja miksi jotain teemme. Suunnittelun tulee olla analyyttistä, oivaltavaa ja korkeatasoista. Pyrimme ajattomiin visuaalisiin ratkaisuihin, jotka vahvistavat tuotteen ominaisuuksia ja näkyvyyttä.

Vastuusta

Vastuullisena toimijana otamme huomioon toimintamme vaikutuksen ympäristöön. Kannatamme korkeaa laatua ja kestokulttuuria kertakäyttökulttuurin sijaan.